TRIBUTO ITALIANO: ALFA ROMEO OTKRIVA PRVU GLOBALNU SPECIJALNU SERIJU U PONUDI

  • Sada je dostupan za narudžbu, Tributo Italiano – prva globalna specijalna serija u ponudi  – odaje počast porijeklu marke, talijanskoj izvrsnosti i karakterističnom sportskom duhu Alfa Romea.
  • Prvi put, posebna serija dostupna je globalno u cijeloj ponudi: Giulia, Stelvio i Tonale bit će dostupni isključivo u tri boje talijanske zastave.
  • Cijela ponuda je obnovljena u sportskom smislu, uključujući dvobojnu izvedbu s crnim krovom, bodykit u boji karoserije, talijansku zastavu na kućištima retrovizora i još mnogo toga. U unutrašnjosti, još više ekskluzivnosti zahvaljujući novim perforiranim kožnim sjedalima s crvenim detaljima i prepoznatljivim izvezenim logotipom na naslonu za glavu.
  • Kako bi naglasio vrijednosti ove posebne serije, Alfa Romeo je odabrao Materu, drevni grad smješten na pola puta između tradicije i inovacije, s poveznicama na nekoliko osnova s markom talijanskog sportskog duha.

 


Sada su otvorene narudžbe za prvu globalnu specijalnu seriju u ponudi: Tributo Italiano. Dostupno u modelima Giulia, Stelvio i Tonale, ekskluzivno izdanje odaje počast porijeklu  marke i utjelovljuje talijansko znanje i iskustvo te sportski duh Alfa Romea.

 

Glavne značajke Tributo Italiano – koje proizlaze iz stilskog i estetskog jezika koji dijele sva tri modela – uključuju dvobojnu karoseriju s crnim krovom, bodykit u boji karoserije, novi dodatak talijanske zastave na kućištima retrovizora i profinjenim prilagodbama interijera, a sve to služi kao dokaz pomne pažnje posvećene detaljima u kombinaciji sa stalnom potragom za najvišom kvalitetom. Da budemo precizniji, Giulia, Stelvio i Tonale Tributo Italiano pozicionirani su na vrhu svoje ponude i nude se isključivo u tri boje talijanske zastave (Rosso Alfa, Verde Montreal i Bianco Alfa) u kombinaciji s crnim krovom, koji se također može otvoriti kao krovni otvor, kao dodatna oprema za Tonale.

 

Nekoliko obilježja pridonose jedinstvenom, odvažnom izgledu posebne serije: prednja maska s "V" umetkom (u crnoj boji na Giulia i Stelvio, u Dark Miron boji na Tonale); aluminijski naplatci (21” na Stelvio, novi 19” na Giulia, 20” na Tonale), svi su dio vrhunskih verzija i u kombinaciji s vrlo sportskim crvenim Brembo kočionim čeljustima. Osim toga, kako bi se dodao dašak elegancije karakterističnom sportskom duhu marke, u cijeloj ponudi i po prvi put na modelu Tonale: donji dio karoserije obojen je u istu boju kao i karoserija; bočni umeci prednjeg i stražnjeg odbojnika; obrubi blatobrana kotača; bočni dio praga.

Dojam Alfa Romeo C-SUV dodatno je naglašen zaštitnim pločama i bočnim/prednjim naglascima u mat Dark Miron boji, prilagodljivim Full-LED Matrix prednjim svjetlima i kromiranim dvostrukim ispušnim cijevima na verziji Q4 Plug-In Hybrid.

 

Iste sportske značajke mogu se pronaći u unutrašnjosti triju modela Tributo Italiano. Točnije, nova crna kožna sportska sjedala imaju perforacije s primjesama crvene, a prednji nasloni za glavu izvezeni su prepoznatljivim novim logotipom posebne serije. Druge nove značajke uključuju crvene šavove na kontrolnoj ploči, sjedalima i oblogama vrata. Osim toga, Tonale Tributo Italiano dolazi s novim "carbon design" armaturne ploče, s logotipom Alfa Romea, ambijentalnim osvjetljenjem i aluminijskim detaljima.

 

Dobar osjećaj na Tributo Italiano također je osiguran dvozonskim klima uređajem, grijanim obručom upravljača s aluminijskim ručicama za mijenjanje stupnjeva prijenosa mjenjača ugrađenim u stup upravljača, ugodnim ambijentalnim osvjetljenjem, sofisticiranim infotainment sustavom, ventiliranim i grijanim prednjim sjedalima i vrhunskim zvučnim sustavom opremljenim sa 14 Harman Kardon zvučnika, uključujući subwoofer. Sva ova rješenja osmišljena su kako bi kupcima ponudila visoka razina udobnosti, profinjenosti i talijanske druželjubivosti. Posljednje, ali ne manje važno, Stelvio i Tonale standardno dolaze s električnim stražnjim vratima bez korištenja ruku.

 

Što se tiče pogonskih motora, Giulia i Stelvio Tributo Italiano imaju 2.0 Turbo benzinski motor od 280 KS ili 2.2 Turbo dizelski motor od 210 KS, oba s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i Q4 pogonom na sve kotače. Dostupan je i turbo dizel s pogonom na stražnje kotače od 160 KS. Alternativno, za Tonale Tributo Italiano, kupci mogu birati između briljantnog 1.5 hibridnog motora sa 160 KS (benzinski/električni) sa 7-stupanjskim TCT automatskim mjenjačem ili inovativnog Q4 Plug-In Hybrida sa 280 KS, koji redefinira paradigmu “Učinkovit sportski duh” (Efficient Sportiness). Također nudi neograničen pristup gradskim središtima: sa više od 80 km dosega u potpuno električnom načinu rada za maksimalnu svakodnevnu mobilnost; više od 600 km ukupnog dosega za duga putovanja izvan grada; i konačno, ukupna snaga od 280 KS koja jamči svu dinamiku vožnje i sportski izgled koji se očekuje od Alfa Romea.

 

Velika je pažnja posvećena tehničkim specifikacijama kao standardu, uključujući aktivni ovjes "Dual-Stage Valve" s elektroničkom kontrolom, kako bi istaknuli sportski karakter triju automobila i kupcima zajamčili jedinstveno, privlačno iskustvo vožnje u potpunosti u skladu s tradicijom Alfa Romea. Od trenutka do trenutka, Alfa™ Active Suspension sustav prilagođava se uvjetima vožnje, pružajući izbor između performansi i udobnosti. Što se tiče sigurnosti, Giulia, Stelvio i Tonale dolaze s najsuvremenijim značajkama za sigurno putovanje bez žrtvovanja užitka u vožnji. Ovisno o modelu, to uključuje: ADAS sustave za razinu 2 autonomne vožnje; kamera visoke rezolucije koja nudi pogled od 360° poput drona oko cijelog automobila; detektor mrtvog kuta (Blind Spot Detector) i stražnji detektor poprečnog kretanja (Rear Cross-Path Detector); bočni senzori; elektro kromirani vanjski retrovizori.

 

Posebna serija Tributo Italiano stoga utjelovljuje izvrsnost marke – savršenu raspodjelu  težine, prvoklasnu dinamiku vožnje, tehnološka rješenja i rješenja motora na vrhu segmenta – i onu estetsku privlačnost, dizajniranu da traje godinama, zaštitni znak Alfa Romeo Design.

 

Snimanje u Matera, drevnom gradu smještenom na pola puta između tradicije i inovacije

 

Alfa Romeo je odabrao grad Matera, jedan od najstarijih gradova na svijetu, kao evokativnu scenografiju za snimanje specijalne serije Tributo Italiano. Poznat po svojim nastambama u spiljama Sassi, koje je 1993. godine UNESCO proglasio svjetskom baštinom, grad Basilicata smjestio se na pola puta između prošlosti i budućnosti, između tradicije i inovacije, te savršeno odražava bit Alfa Romea: marke sa slavnom prošlošću, koja sada piše sportski duh 21. stoljeća. S povijesnih ulica grada Matera, obavijenih svjetlom južne Italije, tri automobila Tributo Italiano polaze u Milano, talijansku prijestolnicu tehnoloških inovacija i rodni grad marke koja je ondje osnovana 24. lipnja 1910. Zajednička nit se nalazi između dva vrlo različita mjesta, spojena istom željom da se u budućnost gleda s ambicijom i ponosom. I sada, ponajviše zahvaljujući velikom broju mladih ljudi u njemu, grad djeluje kao radionica za projekte i prijedloge u društvenim inovacijama, održivosti i očuvanju svog povijesnog i kulturnog identiteta. Možda nije opće poznato da je djed inženjera Nicole Romea, osnivača talijanske marke, porijeklom iz Montalbano Jonico, malog grada u pokrajini Matera. Alfa Romeo nastavlja svoju namjeru prikazivanja i kontekstualiziranja svojih automobila na veličanstvenim talijanskim lokacijama, usko povezanim s njegovom poviješću dugom više od 100 godina. Na primjer, prekrasne slike proizvedene za stotu obljetnicu Quadrifoglia u Palermu, gdje se simbol prvi put pojavio na Alfa Romeu koji je vozio Ugo Sivocci, a koji je osvojio Targa Florio 1923. Isto je vrijedilo i za snimanje posvećeno novom modelu Giulia i Stelvio Quadrifoglio, koje je održano u Mantovi i oko jezera Garda: nekoć mjesto domaćina za “1000 Miglia” 1930. godine, kada je Tazio Nuvolari ostavio traga za volanom automobila Alfa Romeo 6C 1750 GS Spider Zagato.