ALFA ROMEO BILJEŽI NAJVEĆI RAST MEĐU SVJETSKIM PREMIUM MARKAMA U 2023. GODINI

  • Među prvih 15 glavnih premium marki, Alfa Romeo je zabilježio najveći globalni rast od svih u 2023. godini.
  • Alfa Romeo završava 2023. godinu sa solidnim rastom globalnih prodajnih rezultata. Ukupna brojka bila je +30%.
  • U Europi je prodaja marke porasla za 46%.
  • Regija Bliskog istoka i Afrike ostaje područje s najvećim rastom: +74%.
  • Indija, azijsko-pacifička regija također je pozitivno pridonijela s povećanjem prodaje od 7%.
  • U SAD-u i Kini marka postavlja čvrste temelje za rast. U SAD-u su glavni naglasak rezultati u pogledu kvalitete: U 2023. godini Alfa Romeo preuzeo je vodstvo među premium markama i postao je treći u industriji, prema JD Power 2023 U.S. Initial Quality Study (IQS).
  • Nadovezujući se na zadovoljavajuće rezultate za 2023. godinu, marka nastavlja u skladu s proizvodnim planom predstavljenim 2021. godine, s jednim novim modelom svake godine.


Jean-Philippe Imparato, Izvršni direktor Alfa Romea:
"Brojke rasta savršeno su u skladu s ciljevima koje smo si postavili za 2023. godinu. To što smo najbrže rastuća premium marka među najboljim svjetskim konkurentima može nas samo činiti ponosnima. Za nas je to rezultat jasne i stabilne strategije. To potvrđuje činjenicu da ubrzano provodimo dugoročni plan koji smo osmislili i najavili 2021. godine: jedan novi proizvod svake godine, s velikim naglaskom na kvalitetu. Disciplina i brzina u provedbi naše strategije ključni su za reaktivan odgovor na tržište koje se brzo mijenja."

Izvrsni prodajni rezultati Alfa Romea u 2023. godini stavljaju marku na vrh premium segmenta. Na globalnoj ljestvici 15 najboljih premium marki (bez segmenta 100% BEV), Alfa Romeo ističe se kao marka koja je porasla najviše iz godine u godinu. Takav rezultat nas ispunjava ponosom, kao rezultat stabilnosti i discipline u provedbi proizvodnog plana predstavljenog 2021 godine. Profitabilnost, najviši standardi u pogledu kvalitete i usklađenosti s planom: to su temeljni stupovi globalne strategije talijanske marke, s glavnim fokusom na jačanje na globalnoj razini, kako bi učvrstila svoju prisutnost u svakoj regiji diljem svijeta.

Globalno, prodaja je u 2023. godini porasla za 30%, uz snažan i stabilan porast od 46% u Europi. Uspješnost regije potaknule su Italija (porast od 73%), Njemačka (+71%), Belgija (+62,0%), Francuska (+20%), Nizozemska (+78%) i Švicarska (+20%).

Bliski istok i Afrika i dalje su regije s najvećim rastom, bilježeći rast od 74%, uz podršku turskog tržišta od +155%. Također je doprinijela povećanju prodaje od 7%, regija Indija, azijsko-pacifička, gdje je 2023. godine Alfa Romeo učvrstio svoju prisutnost u Singapuru i Hong Kongu.


U Sjevernoj Americi, debi modela Tonale u rujnu dočekan je s velikim entuzijazmom. Amerika je definitivno regija s vrlo velikim potencijalom i čvrstim temeljima za rast zahvaljujući nevjerojatnim rezultatima u kvaliteti iz Initial Quality Study (IQS) sektora, koju je proveo globalni lider u potrošačkim studijama, konzultantskim uslugama i analizi podataka JD Power. Studija naglašava izvanredan rezultat koji je postigao Alfa Romeo, koji je zabilježio jasno poboljšanje u usporedbi s 2022. godinom. J. D. Power pitao je kupce Alfa Romea 90 dana nakon kupnje i pratio sve probleme koji su se pojavili na 100 vozila (PP100), kako bi procijenio performanse Alfa Romea.
Alfa Romeo zauzeo je vrh podija među premium markama i treći je u industriji. Na godišnjoj razini, Alfa Romeo se popeo za čak 24 pozicije u 2023. godini – najbolja izvedba u smislu rasta u prošlogodišnjem IQS-u.


S istim entuzijazmom, Alfa Romeo je usredotočen na kinesku regiju kako bi iskoristio sve mogućnosti koje ovo područje nudi vrlo popularnoj marki na Dalekom istoku. Dolaskom modela Tonale postava je kompletirana, idealan uvjet za rast.

Izvor: Stellantis Analytics, na temelju službenih javnih podataka o registraciji iz relevantnih zemalja.