Alfa Romeo Logo

Modeli

PREGLED – 2018 FORMULA 1 EMIRATES GERMAN GRAND PRIX


11. runda svjetskog prvenstva FIA Formula 1, od 20. do 22. srpnja 2018.

 

 

Hinwil, 17. srpnja 2018. – tim Alfa Romeo Sauber F1 ulazi u posljednje dvije utrke prije ljetne stanke. Prva postaja je Hockenheim gdje se Marcus Ericsson i Charles Leclerc raduju natjecanju u velikoj nagradi Njemačke, utrci koja još nije došla na red na kalendaru Formule 1 ove godine. Nakon solidne borbe i sredine ljestvice u protekla dva vikenda Grand Prix natjecanja, tim i vozači osjećaju se samouvjereno i nadaju se pozitivnom završetku prve polovine sezone.

 

 

Testni i rezervni vozač tima Alfa Romeo Sauber F1, Antonio Giovinazzi, preuzet će ovaj tjedan kokpit od Marcusa Ericssona za prvu utrku koja nije probna u velikoj utrci Njemačke.

 

 

Marcus Ericsson (automobil broj 9):

„Hockenheim je staza kojom sam odvozio mnogo puta – u Formuli 1, ali i u GP2 i Formuli 3 dok sam bio mlađi. Lijepa je to staza. Najveći izazov je posljednji sektor zbog kojeg možete izgubiti prolazno vrijeme. Važno je steći dobar osjet brzine na ravnim trasama i uspješno svladati oštre zavoje u prvoj polovini kruga. Obično puno švedskih obožavatelja prisustvuje ovoj Grand Prix utrci pa se nadam njihovom dolasku u velikom broju i ove godine. Oni su sjajni navijači. Kao tim bilježimo pozitivan trend u performansama i pokazujemo sve više i više natjecateljskog duha u svakoj vikend-utrci. Radujem se povratku i borbi za dobrim rezultatima u Hockenheimu.”

 

 

Charles Leclerc (automobil broj 16):

„Hockenheimring je staza koju dobro poznajem, posebice iz vremena Formule 3. Poprilično je tehnički zahtjevna, s impresivnim gledalištem koje je obično puno gledatelja. Radujem se povratku na tu stazu – sjajno je što se velika nagrada Njemačke vratila na kalendar. Nadam se da ćemo nastaviti napredovati kao u proteklih nekoliko utrka i da ćemo se izboriti za bodove.”

 

 

Činjenice o stazi:

Hockenheimring ponovno dočekuje veliku nagradu Njemačke 2018. Staza je kombinacija brzih ravnih dijelova koji podsjećaju na izvorno dugačku stazu te sporog dijela u nekoliko završnih zavoja. „Motodrom”, stadionski dio ima impresivno gledalište na kojem gledatelji mogu čuti i vidjeti automobile kako dolaze sve od 10. zavoja. Stadionski dio ima i izravan pogled na završne spore zavoje, pa se lakše mogu uočiti vozači-heroji i timovi te uzbuđenje koje nastaje oko utrke.

27
Trebate pomoć? Dopustite da vam pomognemo.