Alfa Romeo Logo

Modeli

„PASSIONE ALFA ROMEO”: UZBUDLJIVA KOMBINACIJA PROŠLOSTI I BUDUĆNOSTI U ŠVICARSKOJ


Najveće događanje za zaljubljenike u marku Alfa koji privlači tisuće ljubitelja diljem Europe, upravo je završio: posjetitelje su zadivili povijesni primjerci automobila iz muzeja Arese Museum, izloženi primjerak automobila tima Alfa Romeo Sauber F1 i, naravno, najbolji primjerci iz aktualne ponude koji su također bili izloženi u ekskluzivnim limitiranim izdanjima

 

Prošle je subote centar za cestovnu sigurnost Betzholz TCS u Hinwilu pored Züricha bio domaćin najvećeg događanja za zaljubljenike u marku Alfa ikad organiziranog u Europi. Okupljeni Alfisti iz različitih krajeva svijeta i različite dobi koji su na ovako impresivan način iskazali svoju privrženost marki i više od 400 izloženih modela vozila Alfa Rome te više od 5000 sudionika učinili su ovo okupljanje jedinstvenim.

 

Na dan u kojem je toliko ljubavi iskazano marci slavne i jedinstvene povijesti koja i dalje oduševljava, a posebice u svojoj povratničkoj sezoni u Formulu 1, neki su prestižni kolekcionari također izložili svoje ljepotane – 6C 1750 Supersport Spider Zagato 1929 i osvajač prestižne nagrade 2018 Concorso d’Eleganza Villa d’Este 33 Stradale.

 

Na veliku zadovoljštinu svojih pristaša, na događanju je izložen automobil tima Alfa Romeo Sauber F1 zajedno s automobilima iz muzeja Museo Storico Alfa Romeo – La macchina del tempo u Areseu, kao i neki od najboljih modela iz aktualne ponude.

 

Giulia Quadrifoglio NRING i Stelvio Quadrifoglio NRING

 

U sektoru Alfa Romeo Motorhome posjetitelji su se mogli diviti novim inačicama Nürburgring Edition Giulia Quadrifoglio NRING i Stelvio Quadrifoglio NRING iz posebne serije. Ta dva prekrasna i bogato opremljena modela iz limitirane serije bit će dostupna u regiji EMEA u samo 108 primjeraka po modelu, a u čast 108. rođendana marke koji je proslavljen 24. lipnja. Njima se obilježavaju rekordi koje su ta dva automobila postavili na poznatoj njemačkoj trkaćoj stazi. Giulia Quadrifoglio „NRING” i Stelvio Quadrifoglio „NRING” kruna su izvrsnosti marke po pitanju tehničkih sadržaja, performanse i elegancije a pogoni ih 2,9-litreni V6 Bi-Turbo motor od 510 ks, po prvi puta u kombinaciji s novim sustavom pogona na sva četiri kotača Q4. Stelvio, rekorder u svojoj klasi, ima okretni moment od 600 Nm, od 0 do 100 ubrzava za 3,8 sekundi i razvija maksimalnu brzinu od 283 km/h, uz prolazno vrijeme na dionici Nordschleife dugoj 20,832 od 7 minuta i 51,7 sekundi. Giulia Quadrifoglio, sa svojom savršeno raspoređenom težinom i maksimalnom brzinom od 307 km/h, drži rekord s brojkom od 7’32” u kategoriji proizvodnog modela limuzine s četverim vratima.

 

Oba automobila nude u potpunosti zadovoljavajuće i ekskluzivno iskustvo za kupce koje uključuje i vožnju po stazi Nürburgring, a namijenjeni su kolekcionarima i najlojalnijim kupcima marke koji će moći sjesti za njihov upravljač i iskusiti najviše razine performansi i tehnologije. Zapravo, jednako kao u razini opreme Quadrifoglio, modeli linije „NRING” sadrže poseban „komplet dobrodošlice”.

 

Alfa Romeo 4C

 

Uz limitirano izdanje modela Giulia i Stelvio na događanju su bila dva modela Alfa Romeo 4C, Coupé i Spider, iz specijalnih serija „Competizione” i „Italia”. Coupé ima više sportsku osobnost, s izraženim trkaćim elementima dok Spider, i dalje jednako uzbudljiv po pitanju performansi, ima malo elegantniji i profinjeniji karakter. Oba modela pogoni zvjerski potpuno aluminijski 1750 Turbo benzinski motor od 240 ks, s izmjenjivače temperature i dvofaznim varijatorima. Obje su serije limitirana izdanja s ekskluzivnim dodacima. Na modelu Coupé su to karoserija u sivoj mat boji Vesuvio s vanjskim ukrasnim elementima od karbonskih vlakana i sjedala od kože i mikrovlakana s crvenim proštepima koja dobro idu uz sportsko kolo upravljača. Za posebnu seriju modela Spider „Italia” karakteristični su plava boja karoserije Misano, umetci stražnjeg odbojnika u crnoj boji visokog sjaja te žute kočione čeljusti s proštepima sjedala, armaturnom pločom, kolom upravljača i stranicama vrata u istoj toj boji. Obje verzije imaju i specifičan aluminijski umetak armaturne ploče i pločicu s brojem na središnjem tunelu.

 

Emocije za upravljačem

 

Brojni su posjetitelji događanja imali priliku i iskusiti cestovnu probu s modelima Giulia, Stelvio i 4C na posebnim rutama: a to iskustvo bilo je još uzbudljivije s modelima iz proizvodnog programa Quadrifoglio, uz ogroman užitak pri vožnji za upravljačem modela Giulia i Stelvio s benzinskim i dizelskim motorima snage do 280 ks i automatskim mjenjačima.

 

Tim Alfa Romeo Sauber F1

 

Marka Alfa Romeo vratila se u natjecanje Formule 1 nakon više od trideset godina kroz tehničko i strateško partnerstvo s markom Sauber, timom s impresivnim iskustvom čije je sjedište trenutno u Hinwillu. Trkaća sezona pokazala se isplativom za pristaše i zaljubljenike marke, a vozači Charles Leclerc i Marcus Ericsson osvojili su bodove. A svakako treba spomenuti i potpisivanje ugovora s pobjednikom i prvakom Kimijem Räikkönenom za naredne dvije sezone, što dokazuje da tim cilja i na sljedeću godinu i sudjelovanje u svjetskom prvenstvu Formule 1.

 

FCA Heritage

 

Alfa Romeo ispisao je brojna prekrasna poglavlja u povijesti motornog sporta s brojnim ikonskim modelima koji su osvajali nagrade na utrkama i osvojili maštu i srca kolektiva. Prošlost marke s ponosom živi i inspirira i dalje kroz najbolje primjerke „Passione Alfa Romeo” pa ovo događanje ne bi bilo potpuno bez izvrsnih automobila koji se obično čuvaju u muzeju Museo Storico Alfa Romeo – La macchina del tempo u Areseu. Automobili koji kazuju povijest proteklog stoljeća i obuhvaćaju gotovo polovinu njegova trajanja, od 1930. do 1975., izložio je odjel FCA Heritage, odjel Grupe posvećen očuvanju i promidžbi povijesnog naslijeđa talijanskih marki FCA koji brine za modele u okviru kolekcije tvrtke, ali i za one u privatnom vlasništvu.

 

Alfa Romeo 6C 1750GS (1930.)

 

Najstariji model prekrasan je 1930 Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport, ikona utrke Mille Miglia, čiji je pobjednik iz 1930. sa po prvi put zabilježenom brzinom većom od 100 km/h, s vozačima Nuvolarijem i Guidottijem i motorom s dva bregasta vratila i šest cilindara zapremnine 1752 cc.

 

Alfa Romeo GP Tipo B P3 (1932.)

 

GP Tipo B “P3 također ima snažnu poveznicu s Nuvolarijem: smatra se jednim od najboljih trkaćih automobila koji je ikad proizveden, a dizajn potpisuje Vittorio Jano i izrađen je posebno za natjecanje Grand Prix. Lagan motor s osam cilindara u ravnini osvojio je svoju prvu utrku, talijanski Grand Prix 1932., a za upravljačem je bio sam „leteći Mantuanac”.

 

Alfa Romeo GP Tipo 159 Alfetta (1951.)

 

Za godina nakon 2. Svjetskog rada, a nakon uzbudljiva uspjeha 1950. kada je Giuseppe „Nino” Farina osvojio svjetski naslov u posljednjoj utrci, tvrtka Alfa Romeo odlučila se 1951. godine ponovno natjecati s modelom Alfetta pa je izvršen redizajn i stvoren automobil koji je osvojio svjetsko prvenstvo s Fangijem za upravljačem, Tipo 159.

 

Alfa Romeo 1900 Super Sprint (1954.)

 

1954. godine, u skladu sa sloganom prema kojem je 1900 bio „obiteljski automobil koji osvaja utrke” i za izradu snažnijeg motora, tvrtka Alfa Romeo povećala je provrt klipa za 2 mm za dobivanje zapremnine od 1975 cc (u odnosu na izvornu koja je iznosila 1884 cc) te za povećanje sveukupnih performansi. Tim je novim verzijama u naziv dodana riječ „Super” i natjecale su se u kategoriji Gran Turismo tijekom 50-ih godina 20. stoljeća.

 

Alfa Romeo 1750 GT Am (1970.)

 

Model 1750 GT Am, proizveden 1970., još je jedna svjetski poznata ikona marke Alfa Romeo. Za razliku od modela koji se prodavao u Europi, 1750 GTV i iz kojeg je nastao GT AM (AM označava Ameriku) imao je mehanički sustav neizravnog ubrizgavanja koji je bio sukladan američkim normama za emisije i iznimno prikladan za utrkivanje. Robusna izgleda i sa snažnim motorom od 220 ks, polučio je izniman uspjeh na europskom GT prvenstvu kada je vozač, „Leteći Holandez” Toine Hezemans osvojio naslov najboljeg vozača 1970. Ovdje ga vozi Ivan Capelli, koji se tvrtki Alfa Rome pridružio kako bi osvojio europsko prvenstvo Formule 3 1984. godine s vozilom Martini MK42 s motorom Alfa Romeo.

 

Alfa Romeo 33 TT 12 (1975.)

 

Model 33 TT 12 svoju je premijeru imao 5. svibnja 1972. na utrci „Spa-Francorchamps 1000 km” kada je bilo iznimno popularno svjetsko prvenstvo za marke vozila u koje su puno ulagali najbolji proizvođači. Broj „33” uveden je 1967. i sada je legenda. Slova „TT” akronim su za „Telaio Tubolare” (cjevasta šasija) koji potječe od svojih prethodnika, 33 TT3 s motorom V8, dok brojka „12” označava broj cilindara neprikosnovenog 3-litrenog boxer motora s više od 500 ks i maksimalnom brzinom od 330 km/h. U okviru „Passione Alfa Romeo” vozio ga je Arturo Merzario koji je osvojio svjetsko prvenstvo marki vozila 1975. s modelom TT12.

Untitled-6