Alfa Romeo Logo

Modeli

GIULIA I STELVIO NRING: OGLEDNI PRIMJERCI IZVRSNOSTI MARKE ALFA ROMEO


Giulia Quadrifoglio „NRING” i Stelvio Quadrifoglio „NRING” limitirana Nürburgring izdanja slave povijesnu povezanost marke Alfa Romeo s legendarnom njemačkom trkaćom stazom. Dostupni su za narudžbu od danas.

• Za regiju EMEA bit će dostupno samo po 108 primjeraka ovog automobila po modelu, po jedan za svaku povijesnu godinu marke Alfa Romeo.

• Na ekskluzivnim fotografijama vide se dva iznimna automobila kako uspješno svladavaju zavoje „Green Hell”.

• Performanse, nepobjedivi DNK i talijanska elegancija, uz nadopunu ekskluzivnog i iznimnog korisničkog iskustva.

• Svi sretni kupci limitiranog izdanja na poklon će dobiti maketu odabranog automobila, poseban komplet dobrodošlice i pozivnicu za Alfa Romeo iskustvo s tečajem vožnje na stazi Nürburgring.

• A pritom treba spomenuti i ekskluzivan certifikat koji izdaje FCA Heritage, s jasno navedenim kolekcionarskim vrijednostima tih limitiranih izdanja.

 

 

Još od trenutka otvorenja 1927. godine staza Nürburgring predstavlja samu bit automobilskog utrkivanja: jedinstven raspored staze kroz šumu, njeni beskonačni zavoji, promjenjive izbočine, nagibi i usponi, kao i njena popularnost među masama ono su što ovu njemačku stazu čini obećanom zemljom za obožavatelje i pravim mjestom za epske podvige. Brojne stranice sada već gotovo stoljeće duge povijesti staze „Green Hell” obilježene su uzbudljivim unosima marke Alfa Romeo koja je tamo tetošila svoj mitski ugled kroz brojne pobjede i rekorde za pamćenje zabilježene tijekom utrka Nürburgring. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, prvi SUV model u povijesti marke, drži rekord u svom segmentu s prijeđenih 20,832 km staze Nordschleife za 7 minuta i 51,7 sekundi. To ga čini najbržim SUV modelom, s 2.9-litrenim benzinskim motorom V6 Bi-Turbo snage 510 ks s okretnim momentom od 600 Nm, najvećom brzinom od 283 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi. Giulia Quadrifoglio ima prolazno vrijeme od 7’32”, postignuto zahvaljujući izvrsnim sposobnostima upravljivosti, maksimalnoj brzini od 307 km/h i ubrzanju od 0 do 100 km/h za 3,9 sekundi. Giulia Quadrifoglio „NRING” i Stelvio Quadrifoglio „NRING”, limitirana Nürburgring izdanja, izrađena su u svrhu proslave te povijesne povezanosti koja je nedavno nadopunjena novim modelima Quadrifoglio uzbudljivih performansi. Ista ta povezanost očituje se kroz niz inspirativnih fotografija koje prikazuju dva automobila u najprikladnijem kontekstu, sukladno njihovim zapanjujućim karakteristikama, na najpoznatijem zavoju staze i njenim najupečatljivijim dijelovima, uključujući Caracciola-Karussell.

 

 

Kolekcionarski modeli limitiranog izdanja sada su dostupni za narudžbu

 

Dostupna u regiji EMEA u samo 108 primjeraka od svakog i namijenjeni kolekcionarima i najvjernijim kupcima marke Alfa Romeo, nova kolekcionarska izdanja imaju ekskluzivne sadržaje kao što su, primjerice, brojni umetci na ploči s instrumentima od karbonskih vlakana i jedinstvena boja Circuito Grey, ekskluzivna za ovo limitirano izdanje.

 

Pored izvrsnih značajki karakterističnih za sve modele Quadrifoglio, osnovna oprema specijalnih izdanja „NRING” posebno je bogata i uključuje kočnice od karbonskih vlakana i keramike, trkaća sjedala Sparco® s crvenim proštepima i okvirnom konstrukcijom od karbonskih vlakana, ručicu automatskog mjenjača Mopar® s umetkom od karbonskih vlakana te kolo upravljača kombinacija kože i Alcantare također s umetcima od karbonskih vlakana. Prednja oznaka i poklopci retrovizora također su od karbonskih vlakana, kao i bočni umetci. Ne smijemo zaboraviti zatamnjena stakla, prilagodljiv regulator brzine, audio paket premium klase Harman Kardon te Infotainment sustav AlfaTM Connect 3D Nav sa zaslonom od 8,8″ te sustave Apple CarPlayTM, Android AutoTM i DAB. Model Giulia premijerno predstavlja novi krov od karbonskih vlakana, dok je Stelvio opremljen panoramskim krovnim otvorom s električnim upravljanjem. Oba modela imaju podne obloge s crvenim logotipom Mopar. Stelvio i Giulia Quadrifoglio Nürburgring izdanje s oznakom „NRING” iznad su najviše klase i savršeno odražavaju izvrsnost marke Alfa Romeo.

 

 

Ogromna snaga i najnaprednija tehnologija

 

Modeli Quadrifoglio sami su po sebi ogledni primjerci kvalitetnog inženjeringa i izvrsnih performansi. Primjerice, na modelu Stelvio, po prvi put 2,9-litreni benzinski motor V6 Bi-Turbo snage 510 ks dolazi u kombinaciji s inovativnim Q4 pogonom na sva četiri kotača i tako jamči najbolje performanse, trakciju, užitak pri vožnji i sigurnost u svim situacijama. Oba automobila sadrže i  sustav AlfaTM Chassis Domain Control (sustav za upravljanje šasijom) koji upravlja svim elektroničkim sustavima u automobilu kako bi se osigurale najbolje performanse i najveći užitak pri vožnji. Sustav posebice upravlja i automatski dodjeljuje određene zadatke raznim sustavima za aktivnu sigurnost kao što su pogon na sva četiri kotača Q4 (na modelu Stelvio Quadrifoglio), AlfaTM Active Torque Vectoring system, sustav prijenosa momenta AlfaTM Active Suspension, ESC i birač brzina AlfaTM DNA Pro s trkaćom funkcijom Race. Tehnologija Torque Vectoring (prijenos momenta na kotače putem diferencijala) optimizira raspodjelu pogonskog momenta vozila Stelvio i Giulia te dodatno naglašava njihov sportski karakter. Dvije spojke s elektroničkim upravljanjem sustava Torque Vectoring omogućuju kontrolu raspodjele momenta na svaki kotač pojedinačno. Time je zajamčen optimalan prijenos snage na tlo u svim situacijama tijekom vožnje. Zato je Stelvio siguran i zabavan za vožnju u svakom trenutku, bez traženja pomoći i uključivanja sustava za kontrolu stabilnosti. Automatski mjenjač ZF s 8 brzina, u osnovnoj opremi, posebno je baždaren za prebacivanje brzina u kratkih 150 milisekundi u trkaćem načinu rada Race. Mjenjač ima blokirajuću spojku koja vozaču donosi snažan osjećaj ubrzavanja kod uključenog stupnja prijenosa. Ovisno o postavljenom načinu rada DNA, novi automatski mjenjač optimizira fluidnost, udobnost i jednostavnost vožnje u svim okruženjima, uključujući vožnju po gradu, te dodatno smanjuje potrošnju goriva i emisije CO2. Ponuda nije izvrsna samo zbog ponuđenih performansi: oba su modela, sportski SUV i limuzina Alfa Romeo, iznimno učinkoviti i po pitanju emisija štetnih plinova i potrošnje goriva zahvaljujući sustavu isključenja cilindra s elektroničkim upravljanjem i funkciji „krstarenja” koja je dostupna u načinu vožnje „Advanced Efficiency” (novi način za uštedu energije). I posljednje, ali ne najmanje važno, oba modela u osnovnoj opremi dolaze s aluminijskim komandama za mijenjanje brzina na stupu upravljača.

 

 

Sveobuhvatno i jedinstveno iskustvo

 

Alfa Romeo stvorio je doista vrhunsko, sveobuhvatno i izvanredno iskustvo za 216 kupaca modela Giulia Quadrifoglio „NRING” i Stelvio Quadrifoglio „NRING” Nürburgring limitiranog izdanja. Iskustvo kupnje započinje čak i prije stvarne isporuke vozila jer prije automobila kupac dobiva maketu odabranog modela u omjeru 1:18. Kupca čeka još jedno iznenađenje u trgovini kada dođe po svoj automobil: u automobilu će pronaći komplet dobrodošlice koji se sastoji od trkaćih rukavica Sparco® i posebno krojene soft shell jakne, sportske torbe s oznakom Alfa Romeo, manžetama „Quadrifoglio” i parom originalne obuće marke Car Shoe, partnera kojeg je tvrtka Alfa Romeo odabrala za limitiranu kolekciju „Quadrifoglio”. Ove tenisice od kože i tehničke tkanine inspirirane su trkaćim čizmama i nose simbol koji najbolje utjelovljuje najviše performanse marke Alfa Romeo. Ali to nije sve: vlasnici modela Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio „NRING” i Giulia Quadrifoglio „NRING” moći će tijekom 2019. godine prisustvovati tečajevima tehnike vožnje na stazi Nürburgring. Posebna usluga telefonskog savjetovanja pomoći će kupcima modela NRING tijekom njihova Alfa Romeo iskustva.

 

 

Certifikacija

 

Osim toga, za proslavu rođendana novog limitiranog izdanja verzije NRING imat će poseban „Certifikat autentičnosti” koji izdaje FCA Heritage, odjel koji promiče povijesne rekorde talijanskih marki grupacije FCA.

 

Odluka da ta posebna izdanja imaju „Certifikat autentičnosti”, koji se obično izdaje za povijesne modele automobila, odmah im daje iskonski status „instant klasika” i pozicionira ih na tržištu kao kolekcionarske primjerke zbog njihove ekskluzivnosti, performansi i limitiranog broja primjeraka.

 

Svaki vlasnik dobit će komplet s certifikatom autentičnosti kojeg izdaje proizvođač, brojne certifikacijske pločice s brojem šasije vozila, knjigu fotografija i tehničke specifikacije.

 

 

Alfa Romeo na stazi Nürburgring: povijest koja se nastavlja

 

Nova posebna limitirana izdanja dodatno učvršćuju poveznicu između ove marke i legendarne trkaće staze. Prva od brojnih pobjeda marke Alfa Romeo na stazi Green Hell zabilježena je 1932. godine s Rudolfom Caracciolom za upravljačem modela Gran Premio Tipo B koji je pobijedio ispred dvaju drugih automobila marke Alfa Romeo s Nuvolarijem i Borzacchinijem za upravljačem.   Tri je godine kasnije sam „leteći Mantovan” bio zvijezda utrke koja oduzima dah: za upravljačem modela Alfa Romeo Tipo B pred umirovljenje, pogazio je svoje protivnike već u fazi kvalifikacija i ostvario nezapamćenu pobjedu na njemačkom Grand Prix natjecanju.  Nije to bila samo Formula 1: od pedesetih je Alfa Romeo ključni natjecatelj u klasi Tourism s modelom Giulietta Sprint Veloce, a svoju je dominaciju u desetljeću nakon toga potvrdio modelima Giulia TZ, Giulia TZ2, Giulia Sprint GTA, GTA 1300 Junior i 1750-2000 GTAm, koji su ostvarili dugovječan uspjeh i brojne pobjede u ukupnom poretku i svojoj klasi na najboljim utrkama, uključujući one izdržljivosti na 1000 km, 500 km i 6 sati. Model Giulia Sprint GTA pamti se i po rekordu od 9′ 59,7″ kojeg je postavio Andrea De Adamich, a prema kojem je to prvi GT automobil s motorom zapremnine manje od 1600 cc koji je probio 10-minutnu barijeru. Dok su GTA modeli bili bez rivala u svojoj klasi, Alfa Romeo ušao je u povijest svjetskog natjecanja u kategoriji proizvođača s novim modelom Tipo 33 dvama pobjedama, 1968. i 1969. u klasi dvolitrenih motora te dvama svjetskim naslovima, 1975. i 1977. Merzario i Laffite su 1975. godine pobijedili u sedam od osam utrka sezone, uključujući pobjedu na stazi Nürburgring. Još jedna sjajna pobjeda marke Alfa Romeo datira iz 1993. kada je model 155 V6 TI s Nicolom Larinijem za upravljačem kući odnio pobjedu: bez pobjede na stazi Nürburgring, DTM svjetska titula ne bi bila potpuna.

1254x6001254x600_180404_Heritage_01
Trebate pomoć? Dopustite da vam pomognemo.