Alfa Romeo Logo

Modeli

ALFA ROMEO STELVIO QUADRIFOGLIO IZLAZI U PRODAJU


Kreće prodaja modela Stelvio Quadrifoglio, najbržeg SUV vozila u svojoj klasi.

• 2.9-litreni benzinski motor V6 Bi-Turbo snage 510 ks s okretnim momentom od 600 Nm, najvećom brzinom od 283 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi.

• Q4 pogon na sva četiri kotača sa sustavom prijenosa momenta AlfaTM Active Torque Vectoring.

• Sustav za upravljanje šasijom AlfaTM Chassis Domain Control (CDC), sustav aktivne regulacije ovjesa AlfaTM Active Suspension system i sustav Alfa DNATM Pro s trkaćim načinom rada RACE.

• Stelvio Quadrifoglio najkvalitetniji je izričaj talijanskog dizajna, s jedinstvenim štihom Alfa Romeo.

• Bogata osnovna oprema nadopunjena je infotainment sustavom AlfaTM Connect 3D Nav 8.8” s aplikacijama Apple Car Play i Android Auto.

 

Stelvio Quadrifoglio, prvi model Quadrifoglio u inačici SUV danas kreće u prodaju. Novi model iz obitelji Alfa Romeo posjeduje brojne značajke visoke klase i odmah je postao nov zaštitni znak u segmentu kompaktnih premium SUV vozila.

Iznimno inspirativna dizajna i s visokim performansama te naprednom tehnologijom, Stelvio Quadrifoglio „najbrži je SUV na stazi” s postavljenim novim rekordom u klasi na ikonskoj stazi Nürburgring: 7 minuta i 51,7 sekundi.

 

2,9-litreni benzinski motor V6 Bi-Turbo snage 510 ks

Stelvio Quadrifoglio opremljen je ekskluzivnim aluminijskim 2,9-litrenim benzinskim motorom V6 Bi-Turbo, razvijenim na bazi tehnologija Ferrari i uz pomoć inženjerskih znanja, koji jamči maksimalnu izlaznu snagu od 510 ks pri 6.500 o/min uz maksimalni okretni moment od 600 Nm od 2.500 do 5.000 o/min. Osim toga, pogonski je agregat uparen s posebno baždarenim automatskim mjenjačom s osam brzina koji omogućuje mijenjanje brzina u samo 150 milisekunda u trkaćem načinu rada „Race”.

Stelvio Quadrifoglio ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi i razvija najbolju maksimalnu brzinu u svojoj klasi od 283 km/h.

 

Inovativni Q4 pogon na sva četiri kotača dolazi u kombinaciji sa sustavom prijenosa momenta AlfaTM Active Torque Vectoring

Po prvi put, 2,9-litreni benzinski motor V6 Bi-Turbo snage 510 ks dolazi u kombinaciji s inovativnim Q4 pogonom na sva četiri kotača i tako jamči najbolje performanse, trakciju, užitak pri vožnji i sigurnost u svim situacijama. U uobičajenim uvjetima, sustav Q4 prenosi 100 % momenta na stražnju osovinu. Kako se kotači približavaju graničnoj vrijednosti prianjanja, sustav 50 % momenta u stvarnom vremenu prenosi na prednju osovinu putem kućišta prigona.

Sportski SUV marke Alfa Romeo iznimno je učinkovit po pitanju emisija štetnih plinova i potrošnje goriva zahvaljujući sustavu isključenja cilindra s elektroničkim upravljanjem i funkciji „krstarenja” koja je dostupna u načinu vožnje „Advanced Efficiency” (novi način za uštedu energije). I posljednje, ali ne najmanje važno, model Stelvio Quadrifoglio u osnovnoj opremi dolazi s aluminijskim komandama za mijenjanje brzina na stupu upravljača kako bi se osigurao maksimalan užitak pri vožnji.

 

Sustav za upravljanje šasijom AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) i sustav prijenosa momenta AlfaTM Active Torque Vectoring

Stelvio Quadrifoglio opremljen je ekskluzivnim sustavom za upravljanje šasijom AlfaTM Chassis Domain Control i jedini model koji u osnovnoj opremi dolazi sa sustavom prijenosa momenta AlfaTM Active Torque Vectoring.

CDC je „mozak” modela Stelvio Quadrifoglio i upravlja svim elektroničkim sustavima u automobilu kako bi se osigurale najbolje performanse i najveći užitak pri vožnji. Sustav je specifičan po tome što istodobno dodjeljuje određene zadatke raznim aktivnim sustavima kao što su birač brzina AlfaTM DNA Pro, Q4 sustav pogona na sva četiri kotača, sustav prijenosa momenta AlfaTMActive Torque Vectoring, sustav aktivne regulacije ovjesa AlfaTM Active Suspension system i ESC.

Tehnologija Torque Vectoring (prijenos momenta na kotače putem diferencijala) optimizira raspodjelu pogonskog momenta vozila Stelvio Quadrifoglio i dodatno naglašava njegov sportski karakter. Dvije spojke s elektroničkim upravljanjem na stražnjem diferencijalu omogućuju kontrolu raspodjele momenta na svaki kotač pojedinačno. Tako se jamči optimalan prijenos snage na tlo čak i kada se automobil gurne preko svojih dinamičkih ograničenja. Zato je Stelvio siguran i zabavan za vožnju u svakom trenutku, bez traženja pomoći i uključivanja sustava za kontrolu stabilnosti.

 

Najbolja u klasi specifična snaga (176 HP/l) i omjer težine i snage (3,6 kg/ks)

Stelvio Quadrifoglio najbolji je u dvije kategorije u svojoj klasi, što ga čini najperformantnijim SUV vozilom u svom segmentu: s masom praznog vozila od 1.830 kg model ima najbolji omjer težine i snage u svojoj kategoriji (3,6 kg/HP), a uz to posjeduje i najbolju specifičnu snagu (176 HP/l). Ti zapanjujući rezultati, koji jamče izniman užitak pri vožnji, rezultat su savršene raspodjele težine između dvaju osovina, što je iziskivalo iznimno precizno upravljanje težinama i materijalima te postignuto uštimavanjem općenitog rasporeda Alfa Romeo SUV modela te preraspodjelom težih elemenata što je više moguće prema središnjem položaju. Idealan omjer snage i težine s druge je strane postignut uz pomoć iznimno laganih materijala kao što su karbonska vlakna za pogonsku osovinu i aluminij za motor, ovjese, kočnice, vrata, koševe blatobrana i poklopac motora.

Manja težina ne utječe na iznimnu torzijsku krutost automobila, što jamči postojanost, niske razine buke i prvoklasnu upravljivost čak i u ekstremnim uvjetima.

 

Sustav ovjesa s ekskluzivnom tehnologijom AlfaLinkTM i najizravnijim upravljanjem u kategoriji

Stelvio Quadrifoglio sprijeda ima sustav ovjesa s dvostrukim ramenima i poluvirtualnom upravljačkom osi kako bi se optimizirala amortizacija udaraca i osigurao brz i precizan odaziv na upravljanje. Zadržavanjem konstantne dodirne površine između gume i tla u zavojima, ovaj ekskluzivan model Alfa Romeo jamči izvanredne razine bočnog držanja ceste.

Međutim, neovisno o brzini i uvjetima, Alfa Romeo Stelvio uvijek jamči prirodnu i instinktivnu vožnju. Stražnji ovjes koristi četverozglobni ili poluzglobni „Multilink” sustav – patentiran od strane tvrtke Alfa Romeo – za postizanje dobitne kombinacije performansi, užitka pri vožnji i udobnosti. Nadalje, sustav amortizacije s elektroničkim upravljanjem trenutačno prilagođava uvjete vožnje i omogućuje vam biranje upravljanja sukladno željenim performansama ili udobnosti.

Sustav aktivne regulacije ovjesa Alfa Active Suspension sustav je koji neprekidno i aktivno regulira ovjes i amortizere kako bi se smanjilo pomicanje karoserije automobila u svim uvjetima vožnje. Neprekidno je u interakciji sa sustavima CDC i Alfa DNA Pro te „baždari” njihovo djelovanje sukladno odabranom načinu vožnje, a rezultat su razine udobnosti i upravljivosti bez premca.

U svim situacijama i pri svakoj brzini, vožnja modela Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio s najizravnijim omjerom upravljanja na tržištu (12,1), prirodna je i instinktivna.

 

Ugrađeni kočioni sustav (IBS) i diskovi od karbonskih vlakana i keramike

Premijerno predstavljen na modelu Giulia, jedinstveni ugrađeni kočioni sustav (IBS) marke Alfa Romeo sada se koristi i na modelu Stelvio Quadrifoglio. Ovaj inovativni elektromehanički sustav kombinacija je kontrole stabilnosti i klasičnog servo kočenja koja dovodi do trenutnog odaziva kočnica i skraćivanja zaustavnog puta, a istodobno značajno doprinosi optimizaciji težine. Na vlastit zahtjev, kupci modela Stelvio Quadrifoglio će nakon njegova plasiranja na tržište moći odabrati kočione diskove od karbonskih vlakana i keramike koji jamče manju težinu (17 kg manje u odnosu na klasičnu vrstu) i veću mehaničku snagu, čak i pri najvišim temperaturama te u suhim i mokrim uvjetima.

 

Jedinstven dizajn

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio najkvalitetniji je izričaj talijanskog dizajna, s jedinstvenim štihom Alfa Romeo.

Savršena sinergija oblika i funkcionalnosti sa zavodljivom i snažnom karoserijom koju još ekstremnijom čini sam tip modela.

SUV visokih performansi kod kojeg elegancija i dizajn nisu čisto estetske komponente, već i komponente koje doprinose ključnim čimbenicima uključujući aerodinamičnost, brzinu, snagu i razinu upravljivosti. To je jasno vidljivo na poklopcu motora s posebno oblikovanim uvodnicima zraka koji omogućuju prolaz zraka iz motornog prostora prema van, uvodnicima zraka izmjenjivača temperature bočno, sportskim zavjesicama i masivnim koševima blatobrana, sve u boji karoserije, plus četiri ispušne cijevi i odrezan stražnji kraj („Kamm tail”) koji su već tradicionalni za Alfa Romeo. Osim toga, unutrašnjost modela Stelvio Quadrifoglio „izrađena je po mjeri” kao vanserijsko ekskluzivno odijelo, nepogrešive preciznosti izrade i od najboljih materijala: karbonska vlakna, koža i Alcantara.

Stelvio Quadrifoglio vrhunska je inačica automobila koji je već sam po sebi jedinstven, nepogrešivih proporcija, elegantan i jedinstvena karaktera.

U ovoj konfiguraciji stvari su podignute još jednu ljestvicu više uz još jači dojam.

Prednji kraj s ikonskim i odmah prepoznatljivim „Trilobo” motivom, ostali dijelovi specifični za dotičnu inačicu, unutrašnjost i kokpit dizajnirani su tako da sačinjavaju jednu cjelinu, a odražavaju najdublje vrijednosti marke koje se mogu pretočiti u dvije riječi, gotovo krilaticu: „Nužna ljepota”.

 

Infotainment sustav AlfaTM Connect 3D s aplikacijom Apple Car Play i Android Auto.

Na sredini armaturne ploče dominira novi infotainment sustav 8.8″ Connect s funkcijom 3D navigacije na zahtjev koji sadrži Apple CarPlay i Android AutoTM, tehnologije koje su razvije tvrtke Apple i Google kako bi replicirale okruženje pametnog telefona na zaslonu u automobilu te kako bi se osigurala neprekidna povezanost, sigurnost te ugodan boravak za upravljačem.

 

1254x6001254x600_160510_Alfa-Romeo_Giulia-Quadrifoglio_02