Alfa Romeo Logo

Modeli

ALFA ROMEO NA MEĐUNARODNOM SALONU AUTOMOBILA U ŽENEVI 2018


Marka Alfa Romeo ima izložbeni prostor koji odiše vrhunskim performansama i ekskluzivnošću.

• Izložbenim prostorom dominiraju modeli Nürburgring Edition Stelvio Quadrifoglio NRING i Giulia Quadrifoglio NRING – dva modela ograničene serije koji odaju počast rekordnim performansama ovih dva automobila te demonstriraju suštinsku Alfa Romeo izvrsnost.

• Iscrpna uporaba ugljičnih vlakana i izvanredne performanse – to je Giulia Veloce Ti, specijalna izvedba koja nosi hvaljenu oznaku “Turismo Internazionale” koja je uvijek ukrašavala najatraktivnije i tehnološki najnaprednije inačice.

• Model 4C bit će predstavljen u obliku ekskluzivne “Competizione” Coupé i “Italia” Spider specijalne izvedbe.

• Alfa Romeo DNK kombinira sportsku osobnost i pedantnu brigu za detalje, a oboje se mogu pronaći u modelima Stelvio i Giulia.

 

Alfa Romeo automobili oduševljavaju vozače već 108 godina svojim talijanskim stilom koji odiše vrhunskim performansama, tehnologijom i užitkom u vožnji, koji jedva čekaju da budu oslobođeni okretom kontakt ključa. Ove godine posjetitelji Međunarodnog salona automobila u Ženevi će moći sami vidjeti da je marka još više evoluirala i usmjerila se na vrhunske performanse, ekskluzivnost i priliku da vlasnici prilagode svoj Alfa Romeo s isto toliko brige i detalja koji su inače rezervirani samo za top modne kuće. Karakteristike krojene i jedinstvene odjeće vidljive su u mehaničkim kreacijama predstavljenima u Ženevi: Stelvio, Giulia, 4C Spider i 4C Coupé sigurno će fascinirati entuzijaste i posjetitelje svojim novim izgledom, usmjerenim na performanse ili na premium materijale, kao i ekskluzivnim specijalnim serijama.

 

Sve oči bit će usmjerene na uzbudljivo Nürburgring izdanje modela Stelvio Quadrifoglio koje nosi oznaku “NRING”. Bit će proizvedeno 108 komada, jedan za svaku godinu povijesti marke Alfa Romeo. To nije samo automobil, to je opipljivi izričaj inovacija, napornog rada i posvećenosti, postizanja najambicioznijih ciljeva i rušenja starih rekorda te također izražavanja senzualnog užitka postignutim rezultatom. Specijalno Nürburgring Edition izdanje koje nosi oznaku “NRING” slavi SUV model koji je sposoban odvoziti krug ove legendarne staze za 7 minuta i 51,7 sekundi, što predstavlja najkraće vrijeme za model ove klase. Quadrifoglio: jedna riječ je dovoljna za identificiranje automobila u svojoj vlastitoj klasi, automobila koji se opire svakoj normalnoj kategorizaciji. To se odnosi na modele Stelvio i Giulia koji su spremni zadiviti publiku u Ženevi i svakodnevno nastavljati zavoditi 108 sretnih vlasnika ove specijalne Nürburgring Edition serije, s oznakom “NRING”. To, na primjer, čine uz pomoć 2.9 V6 Twin-Turbo 510 KS motora, Torque Vectoring diferencijala i Chassis Domain Control (CDC) sustava koji karakteriziraju ovaj model, uz specifičnu boju, prestižni naziv i detalje koji su vrhunski primjer Alfa Romeove izvrsnosti.

 

Nije slučajnost da ova dva izvanredna automobila nose naziv poznate njemačke staze: Alfa Romeo automobili započeli su svoj put rekordnim pobjedama na stazi Nürburgring 1930-ih godina, u rukama vozača svjetske klase kao što je Tazio Nuvolari, koji je ovaj njemački Grand Prix osvojio za upravljačem modela 8C 2300 Tipo Monza 1932. godine i modela Tipo B-P3 1935. godine. Druge nezaboravne godine bile su 1966., kada je model Giulia Sprint GTA postao prvi GT koji je ‘Ring’ prešao u manje od deset minuta, i 1975. kada je model 33 TT 12 kojim je upravljao Arturo Merzario pobijedio u Njemačkoj prije nego što je osvojio World Sportscar Championship. Nimalo manje važan je i 10. lipnja 1993. kad je Nicola Larnijev 155 V6 Ti osvojio obje vožnje najprestižnije utrke ”DTM” prvenstva, održane na stazi Nürburgring. Ovaj talijanski vozač ponovio je Nuvolarijev uspjeh, pobijedivši druge automobile, koji su svi bili njemački.

 

Uzbuđenja trkaće staze mogu se pronaći u Quadrifoglio prostoru, gdje modeli Stelvio i Giulia Nürburgring Edition koji ponosno nose oznaku “NRING” slave rekorde koje su postavili ova dva modela, zatim se nastavljaju u prostoru u prostor posvećenom modelima Giulia Veloce Ti i Stelvio Super s Pack Sport paketom, novim Performance paketom i novom kožom presvučenom armaturnom pločom i oblogama vrata. Oba automobila su opremljena Q4 pogonom na sve kotače. Više elegantna osobnost ove marke izražena je Luxury paketom u modelima Stelvio i Giulia, dok je njezin sportski i savršeni duh utjelovljen u seriji 4C, sa specijalnim serijama “Competizione” i “Italia” kreiranima za izvedbe Coupé i Spider.

 

 

Nürburgring Edition Stelvio i Giulia Quadrifoglio “NRING”

 

Zvijezde izložbe sigurno će biti Nürburgring Edition Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio “NRING” i Giulia Quadrifoglio “NRING”, dva modela ograničene serije kreirana da slave rekorde koje je Alfa Romeo postavio na legendarnoj njemačkoj stazi. Stelvio drži rekord u svom segmentu, s vremenom kruga od 7 minuta i 51,7 sekundi; to je najbrži SUV, opremljen izuzetnim 2.9 V6 Bi-Turbo benzinskim motorom koji razvija snagu od 510 KS i okretni moment od 600 Nm te doseže maksimalnu brzinu od 283 km/h i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi. Model Giulia Quadrifoglio drži rekord u segmentu velikoserijskih limuzina sa četiri vrata s vremenom kruga od 7’32”, koje je postignuto zahvaljujući vrhunskom upravljanju, maksimalnoj brzini od 307 km/h i ubrzanju od 0 do 100 km/h za 3,9 sekundi.

 

Svaki model bit će proizveden u samo 108 primjeraka za kolekcionare i najodanije Alfa Romeove klijente. Ova nova ograničena serija uključuje ekskluzivni sadržaj, kao što je oznaka s brojem u umetku na armaturnoj ploči od ugljičnih vlakana te jedinstvena Circuito siva boja koja je ekskluzivna za ovu ograničenu seriju.

 

Uz značajke izvrsnosti koje karakteriziraju sve Quadrifoglio automobile, standardna oprema u ovoj “NRING” specijalnoj seriji uključuje karbonske keramičke kočnice, Sparco sportska sjedala sa crvenim šavovima i strukturu od ugljičnih vlakana, Mopar® glavu automatskog mjenjača s karbonskim umetcima, kožom i Alcantarom presvučen upravljač, također s karbonskim umetcima. Prednja oznaka i pokrovi vanjskih zrcala napravljeni su od ugljičnih vlakana, kao i umetci bočnih pragova. Tu su i zatamnjena stakla, aktivni tempomat, Harman Kardon premium audio paket, i AlfaTM Connect 3D Nav informacijsko zabavni sustav s 8,8” zaslonom, Apple CarPlayTM, Android AutoTM i DAB sustave. Model Giulia nosi novi krov od golog karbona. Oba modela uključuju podne prostirke sa crvenim logotipom koje je razvila marka Mopar.

 

Modeli Stelvio i Giulia Quadrifoglio Nürburgring Edition koji nose oznaku “NRING” po kvaliteti su iznad čak i top ponude te savršeno demonstriraju izvrsnost marke Alfa Romeo.

 

Quadrifoglio modeli su primjeri inženjerske kvalitete i superiornih performansi. Na primjer, u modelu Stelvio, po prvi put, 2.9 V6 Bi-Turbo motor kombinira se s inovativnim Q4 pogonom na sve kotače, što jamči nedostignute performanse, prianjanje, užitak u vožnji i sigurnost u svim situacijama. Oba automobila uključuju AlfaTM Chassis Domain Control koji koordinira sve ugrađene elektroničke sustave kako bi se u svakom trenutku osigurale najbolje performanse i vrhunski užitak u vožnji. Nadalje, ovaj sustav upravlja i istovremeno dodjeljuje specifične zadatke raznim aktivnim sustavima, kao što su Q4 pogon na sve kotače (u modelu Stelvio Quadrifoglio), AlfaTM Active Torque Vectoring sustav, AlfaTM Active Suspension, ESC i AlfaTM DNA Pro selektor s Race funkcijom. Torque Vectoring tehnologija optimizira raspodjelu pogona modela Stelvio i Giulia i naglašava njihov sportski karakter. Dvije elektronički kontrolirane spojke Torque Vectoring sustava omogućuju kontrolu isporuke okretnog momenta individualno za svaki kotač. To osigurava optimalni prijenos snage na tlo čak i kad se automobil gura do njegovih granica stabilnosti. Dakle, vožnja je sigurna i zabavna bez aktiviranja invazivnog sustava kontrole stabilnosti.

 

8-stupanjski ZF automatski mjenjač, koji je dio standardne opreme, posebno je kalibriran za prebacivanje stupnjeva za samo 150 milisekundi u režimu Race. Mjenjač uključuje blokirajuću spojku koja vozaču osigurava snažan, precizan osjećaj ubrzanja. Ovisno o postavljenom DNA programu rada, sustav optimizira fluidnost, udobnost i lakoću vožnje u svim uvjetima, uključujući gradsku vožnju te dodatno smanjuje potrošnju goriva i CO2 emisije. Stoga izvrsnost ne uključuje samo performanse: oba Alfa Romeova modela, sportski SUV i limuzina također su izuzetno učinkoviti u smislu emisija i štedljivosti, zahvaljujući njihovom elektronički kontroliranom sustavu deaktiviranja cilindara i funkciji krstarenja koji su dostupni u Advanced Efficiency programu vožnje. Naposljetku, ali nimalo manje važno, kako bi se maksimaliziralo iskustvo vožnje, oba modela su opremljena polugama mjenjača od punog aluminija te se nalaze iza upravljača.

 

 

Alfa Romeo Stelvio Super s novim Performance paketom

 

Izložbeni prostor u Ženevi također ponosno predstavlja dva Stelvio modela opremljena 2.0 Turbo benzinskim motorom, u izvedbama s 200 i 280 KS, u kombinaciji s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i Q4 pogonom na sve kotače. Motor je 4-cilindrična jedinica u potpunosti napravljena od aluminija s karbonskom pogonskom osovinom. Njegove prepoznatljive značajke su MultiAir elektro-hidraulički sustav aktiviranja ventila i sustav direktnog ubrizgavanja goriva s tlakom od 200 bara, koji u kombinaciji osiguravaju posebno brzi odziv na pritisak papučice gasa u cijelom rasponu broja okretaja uz prvoklasnu štedljivost.

 

Alfa Romeo Stelvio s 2.0 280 KS Turbo benzinskim motorom (maksimalni okretni moment od 400 Nm pri 2.250 o/min) najbolji je u klasi glede ubrzanja, ubrzavajući ovaj model od 0 do 100 km/h za samo 5,7 sekundi, do maksimalne brzine od 230 km/h.

 

Uz njega stoji automobil s jednakim motorom u izvedbi s 200 KS: maksimalni okretni moment od 330 Nm pri 1.750 o/min i maksimalna brzina od 215 km/h, s ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 7,2 sekunde.

 

U ova dva izložena automobila bit će predstavljene dvije važne nove značajke, konkretno nova kožom presvučena armaturna ploča i obloge vrata te Performance paket, koji uključuje aktivni Alfa Active ovjes (također je odvojeno dostupan kao opcijska oprema), samoblokirajući stražnji mehanički diferencijal i poluge upravljača izvedene od punog aluminija. Alfa Active ovjes dinamički se prilagođava uvjetima vožnje, odabranom AlfaTM DNA programu vožnje i željama vozača. Samoblokirajući stražnji diferencijal jamči savršeno držanje podloge za uglađeno iskustvo vožnje, naglašavajući agilnost i sportsku prirodu ovog automobila, s pozitivnim efektom i na sigurnost.

 

Ova dva automobila unaprjeđena su s dva paketa koji ističu raznoliki karakter Alfa Romeo SUV modela, koji se jednako dobro osjeća u sportskom i luksuznom izdanju. Ovaj prvi, s motorom od 280 KS i Competizione crvenom bojom, uključuje Sport paket koji se sastoji od aluminijskih umetaka, aluminijskih papučica, sportskog upravljača i crvenih čeljusti kočnica. Druge značajke uključuju kožom presvučena sjedala i armaturnu ploču sa svim šavovima, zatamnjena stakla i krovne šine.

 

Nadalje, Mopar, službeni uslužni partner marke Alfa Romeo za usluge, rezervne dijelove, originalnu dodatnu opremu, pomoć na cesti i brigu za klijente, razvio je specijalne dodatke za ovaj automobil, uključujući 20” mat crne kotače.

 

Pored njega nalazi se snažni Stelvio Super s 200 KS i luksuznom dušom, u Volcano crnoj boji s bež kožnim sjedalima i armaturom pločom i umetcima od sivog drveta. Ovaj model ima 20” aluminijske naplatke marke Mopar sa crnim čeljustima kočnica.

 

 

Alfa Romeo Giulia Veloce Ti

 

Alfa Romeo Giulia Veloce Ti, opremljena 280 KS turbo benzinskim motorom u kombinaciji sa 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i Q4 pogonom na sve kotače, predstavlja fino utjelovljenje tehničke i automobilske izvrsnosti serije Giulia.

 

Cijenjena oznaka “Ti”, koja označava “Turismo internazionale”, uvijek je bila rezervirana za najbolje opremljene, tehnološki napredne i ekstremne izvedbe. Giulia Ti, predstavljena u Racing crvenoj boji, predstavlja najekskluzivniju inačicu ove serije, koja uspješno kombinira sportsku notu modela Giulia Veloce s privlačnim stilom, bogatom standardnom opremom i najnovijim tehnologijama, te je bliski rođak modela Quadrifoglio s kojim dijeli nekoliko stilskih značajki. Crni krov, kožom presvučena armaturna ploča s karbonskim umetcima te kožom i Alcantarom presvučena sjedala sa crnim šavovima odmah privlače pogled, kao i mnogi karbonski detalji koje je izveo Mopar, kao što su osvjetljeni pragovi vrata s Alfa Romeo logotipom, ”V” izgled prednje djeteline, umetak glave ručice mjenjača i pokrovi vanjskih zrcala. Bočni spojleri s karbonskim umetcima i stražnji spojler predstavljaju prepoznatljive elemente izvedbe Quadrifoglio. 19” polirani 5-kračni aluminijski naplatci predstavljaju još jednu pravu trkaću stilsku značajku. Između krakova ističu se crvene čeljusti kočnica.

 

Sportska osobnost ovog modela naglašena je ekstremnom brigom za detalje i iscrpnom uporabom ugljičnih vlakana. Konfiguracija je nadopunjena AlfaTM Connect 3D informacijsko zabavnim sustavom, s Apple CarPlay™ i Android Auto™ sučeljima i 8.8″ 3D navigacijskim sustavom s DAB prijemnikom, aktivnim tempomatom, zatamnjenim staklima i Harman Kardon premium audio paketom.

 

 

Alfa Romeo Giulia Super

 

Modelu Giulia Veloce Ti pridružio se model Giulia Super u Volcano crnoj boji s jedinstvenim Luxury paketom koji se sastoji od atraktivne kombinacije boja bež kožne unutrašnjosti s umetcima od pravog sivog hrasta. Ovaj model ima 18” aluminijske naplatke s crno obojenim čeljustima kočnica i elegantne detalje te predstavlja idealni automobil za one koji žele uživati u performansama modela Giulia u savršenoj udobnosti i luksuzu. Ispod poklopca motora je 200 KS snažan turo četiri-cilindrični benzinski motor s automatskim mjenjačem.

 

 

4C u “Competizione” i “Italia” specijalnim serijama

 

Na Alfa Romeovom štandu također će se predstaviti super sportski model 4C, koji odražava trkaći duh koji je dio Alfa Romeove DNK: optimalne performanse i izvrsna inženjerska rješenja, izvedena za savršeni užitak u vožnji sa stilom koji oduzima dah. Posjetitelji salona automobila u Ženevi moći će se diviti dvama automobilima, izvedbama Coupé i Spider, u specijalnim serijama “Competizione” i “Italia”. Izvedba Coupé ima puno više sportski karakter, sa snažnim trkaćim konotacijama. Dok izvedba Spider, još uvijek sposobna na uzbudljive performanse, ima više elegantni i profinjeni karakter.

 

Obje izvedbe pokretane su živahnim potpuno aluminijskim 240 KS snažnim 1750 Turbo benzinskim motorom, s međuhladnjakom i kontinuiranim dvostrukim varijatorima faze ventila. U kombinaciji s TCT automatskim mjenjačem, ovaj motor osigurava performanse super automobila: odnos mase prema snazi od 4 kg/KS, maksimalnu brzinu od 258 km/h (257 km/h za izvedbu 4C Spider), ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4,5 sekundi, poprečno ubrzanje od 1,1 G i maksimalno usporavanje kod kočenja od 1,25 G. Ove performanse su osigurane bogatom uporabom ultra laganih materijala, uključujući ugljična vlakna za školjku, aluminij za prednje i stražnji podokvir i SMC (slitinu male gustoće) za karoseriju.

 

Ove dvije limitirane serije su ekskluzivno uređene. Mat Vesuvio siva boja za izvedbu Coupé, posebno izvedena za ovu konfiguraciju (i koju klijent može odabrati ili ne), ističe njezinu beskompromisnu sportsku prirodu. Osim školjke karoserije, sportsku temperaturu podižu dodatni karbonski detalji: krov, stražnji spojler, pokrovi vanjskih zrcala, bočni ventilacijski otvori i obrubi prednjih svjetala, koji svi naglašavaju snagu i superiorna inženjerska rješenja ovog automobila te se jasno referenciraju na svijet utrka. Stilska pojava je nadopunjena prednjim branikom u boji karoserije s otvorom za zrak, tamnim pet-kračnim naplatcima (18” sprijeda i 19” straga), crvenim čeljustima kočnica i Akrapovič titanskom središnjom ispušnom cijevi s dvostrukim režimom rada te karbonskim umetcima.

 

Trkaće raspoloženje se nastavlja i u unutrašnjosti: sjedala su presvučena kožom i mikro vlaknima sa crvenim šavovima, kao i trkaći upravljač, a ekskluzivni status ove limitirane serije od samo 108 automobila je naglašen brojčanom oznakom na središnjem tunelu i aluminijskom “Competizione” pločicom na armaturnoj ploči.

 

Spider “Italia” specijalnu seriju karakterizira Misano plava boja, ekskluzivna za 108 automobila ove kolekcionarske serije. Izvana pogled privlače asimetrični pet-kračni naplatci, 18” sprijeda i 19” straga, te žute čeljusti kočnica koje odgovaraju šavovima na sjedalima, armaturnoj ploči, upravljaču i oblogama vrata. Bočna strana ponosno prikazuje ekskluzivnu “Spider Italia” naljepnicu u tri boje talijanske zastave. Standardna oprema modela 4C Spider Italia uključuje Akrapovič titanske središnje dvostruke ispušne cijevi s dva režima rada i karbonskim umetcima. Oprema je nadopunjena Alpine premium Hi-Fi sustavom, sa subwooferom, brojčanom oznakom na središnjem tunelu i aluminijskom “Italia” pločicom na armaturnoj ploči.

1254x6001254x6001254x600_180228__Alfa_Romeo_FRONTE_OK_REALE_2_CARBONIO_OK_slider20copy