Alfa Romeo Logo

Modeli

ALFA ROMEO „DISCO VOLANTE” DOLAZI U KYOTO


FCA Heritage i Alfa Romeo sudjeluju na događanju „Concours d’Elegance” u Japanu koje se održava od 29. ožujka do 3. travnja u dvorcu Nijo. A to čine s dva remek-djela iz prošlosti i sadašnjosti – modelom 1900 C52 Coupé, popularno poznatim pod nazivom „Disco Volante”, i modernim modelom Giulia Quadrifoglio.

 

 

Dvorac Nijo, lokacija iz 17. stoljeća pod Unesco zaštitom u Kyotu, domaćin je događanja „Concours d’Elegance” na kojem će se okupiti neki od najprestižnijih i najimpozantnijih klasičnih automobila, a koji će se održavati od 29. ožujka do 3. travnja. Naravno, odjel FCA Heritage, stvoren za zaštitu i promidžbu povijesti talijanskih marki grupacije FCA, taj događaj nikako nije mogao propustiti. FCA Heritage zajedno s markom Alfa Romeo iznimno aktivno podupire taj događaj stvoren na inicijativu umjetnika Hidemota Kimura, a kojem je cilj ponoviti zapanjujući uspjeh prvog izdanja održanog 2016. Tako će FCA Heritage biti prisutan s remek-djelom iz prošlosti koje se obično čuva u muzeju Alfa Romeo – nazvan „Vremeplov” poigravanjem s talijanskom riječi koja znači i stroj i automobil – u mjestu Arese (MI). Radi se o modelu 1900 C52 Coupé, popularno poznatom pod nazivom „Disco Volante” koji će biti izložen izvan samog natjecanja u okviru događaja, kao počasni gost izložbe posvećene marki Carozzeria Touring. Model Giulia Quadrifoglio, automobil koji utjelovljuje novu paradigmu marke Alfa Romeo i u potpunosti odiše uzbudljivim performansama i ekskluzivnošću, bit će odmah pored njega kao posebna i nerazdvojiva veza kojom su povezane izvanredna povijest i svijetla budućnost.

 

 

Alfa Romeo 1900 C52 Coupé „Disco Volante”

 

Model „Disco Volante”, proizveden između 1952. i 1953., dizajnirao je Gioacchino Colombo, a temeljio se na modelu 1900 Sprint s kojeg su prenesene neke komponente. Za razliku od uobičajenih proizvodnih automobila – proizvedenih s jednodijelnom šasijom – model „Disco Volante” izrađen je na cjevastoj rešetkastoj šasiji. Motor zapremnine 1997 cm3 s dva vratila u potpunosti je redizajniran s kućištem radilice i glavom od lake legure te dva bregasta vratila iznad glave i jednim sustavom dovoda goriva. Sa snagom od 158 KS, ovaj izvanredan automobil postiže najveću brzinu od 220 km/h.

 

Posebno valja spomenuti karoseriju modela „Disco Volante”. Izradila ju je tvrtka Touring, a kombinacija je istraživanja aerodinamičkih svojstava i osnovnih američkih trendova koji ideje za dizajn automobila crpe iz svijeta zrakoplovstva. Automobil ima originalna izbočena krila iznad kotača koja se stapaju bez vidljivih prelaza sa spuštenom pojasnom linijom, pa sam automobil pomalo nalikuje na svemirski brod. Ukupno je izrađeno samo pet primjeraka, glavni je Spider, Coupé, pa zatim tanja verzija „fianchi stretti” s krilima bliže kotačima te dva modela Spiders sa 6C 3000 mehanikom.

 

 

Giulia Quadrifoglio

 

Dizajnirana u dizajnerskom centru Alfa Romeo Style Centre uzbudljiva Giulia novi je izričaj najboljeg od tradicionalno talijanskog sa svojim skladnim proporcijama, linearnom elegancijom, visokokvalitetnim materijalima i sofisticiranim dodacima od aluminija, drva i kože. Sve je to dodatno ukrašeno ikonskim elementima iz povijesti marke duge više od sto godina, među kojima je najznačajniji trolist, nesumnjivo najpoznatiji simbol Alfa Romeo dizajna.

 

Verzija Quadrifoglio opremljena je snažnim V6 2,9-litrenim benzinskim motorom snage 510 KS koji dolazi u kombinaciji s automatskim mjenjačem s osam brzina na modelu izloženom na događaju, a jamči performanse koje doslovno oduzimaju dah – maksimalna brzina koju razvija iznosi 307 km/h, ubrzava od 0 do 100 za samo 3,9 sekundi, a maksimalni okretni moment iznosi 600 Nm. No, neovisno o tim izvanrednim performansama, model Giulia Quadrifoglio je i ekološki podoban. Prvi je u klasi po razini emisija CO2 s vrijednošću od 189 g/km.

 

Za postizanje izvrsnog omjera snage i težine (puno ispod 3), novi model Giulia kombinira motor izvanrednih performansi i upotrebu iznimno laganih materijala posvuda. Primjerice, za pogonsku su osovinu, poklopac i krov odabrana karbonska vlakna, dok su motor, kočnice, ovjes i brojni drugi dijelovi automobila, primjerice vrata i blatobrani, od aluminija (uključujući prednje kupole i prednje i stražnje okvire). Osim toga, stražnji je poprečni nosač izrađen od kompozitnog aluminija i plastike. Kako bi se smanjila ukupna težina, u kočioni su sustav ubačeni aluminijski elementi i diskovi od karbonske keramike, dok su konstrukcije okvira sjedala od karbonskih vlakana. Bez obzira na tu optimizaciju težine, automobil ima najbolju torzionu krutost u svojoj klasi koja jamči bezvremensku kvalitetu, akustičnu udobnost te izvrsnu upravljivost i u najtežim uvjetima vožnje.

DISCO-VOLANTE-big
Trebate pomoć? Dopustite da vam pomognemo.