ALFA ROMEO TONALE

Početak nove Alfa Romeo ere.

NAJBOLJE UPRAVLJANJE U KLASI

Prirodan i instinktivan, precizan i direktan, Tonale predvodi C-SUV segment s najizravnijim omjerom upravljanja, 13,6. U kombinaciji s naprednim sustavima ovjesa prednjih kotača, redefinira osjećaj kakav bi SUV trebao pružati na cesti.

Tonale ima još jednu prepoznatljivu Alfa Romeo osobinu: potpuno aluminijske, monoblok, polugice mjenjača na stupu upravljača.

SAVRŠENA RASPODJELA TEŽINE

Izvrstan balans težine između prednje i stražnje osovine, specifičan za tradiciju konstrukcije marke Alfa Romeo, vozačima modela Tonale osigurava neusporedivu razinu užitka u vožnji. Točnije, izvedbe Tonale opremljene pogonom na prednje kotače koriste izvrsnu ravnotežu masa za optimizaciju isporuke okretnog momenta na podlogu i upravljanja u zavojima; a to je dodatno naglašeno u verziji s pogonom na sve kotače Q4 gdje je okretni moment dostupan na podlozi za svaku osovinu.

'BRAKE BY WIRE' TEHNOLOGIJA I BREMBO ČELJUSTI KOČNICA

Alfa Romeo Tonale jedini je model u svom segmentu koji je opremljen najsuvremenijim “”brake by wire”” sustavom kočenja, poznatim kao IBS. Inovacija i performanse, mehanika i elektronika, sve zajedno osigurava bržu reakciju kočnice na cesti i najbolji osjećaj pritiskanja papučice kočnice. Ovaj sustav vam omogućuje maksimalnu regeneraciju energije uz nulte vibracije i skraćeni zaustavni put.

Ukupni učinak kočenja poboljšan je usvajanjem fiksnih Brembo kočionih čeljusti, sa 4 klipa i samoventiliranim diskovima sprijeda i punim diskovima straga, što doprinosi poboljšanoj učinkovitosti kočenja.

AKTIVNI DVOSTUPANJSKI OVJES

Potpuno novi Tonale sadrži najnovija rješenja u evoluciji inteligentnih sustava ovjesa. “”Dual Stage Valve”” sustav u milisekundama se prilagođava uvjetima na cesti i ponašanju u vožnji.

Odaberite između Comfort ili Sport načina rada, i doživite kako poseban ventil i klip neovisno reguliraju elektroničke amortizere. Ova dva načina rada ovjesa mogu se odabrati unutar tri načina vožnje, Advanced Efficiency i Normal with Comfort, za uglađeniju vožnju na svim cestama. Nasuprot tome, način vožnje Dynamic kalibrira sportski ovjes za bolje upravljanje kroz zavoje i poboljšani sportski osjećaj.

ALFA ROMEO ELEKTRONSKI "SELF-LOCKING" DIFERENCIJAL

Izvedbe modela Tonale s pogonom na prednje kotače standardno dolaze s Alfa Romeo elektroničkim samoblokirajućim diferencijalom kako bi se jamčilo savršeno prijanjanje za uglađenu vožnju, naglašavajući agilnost i sportski karakter ovog automobila, uz daljnji pozitivan učinak u smislu sigurnosti. Ugrađen u DNA selektor, sustav u kombinaciji s prednjim MacPherson ovjesom, osigurava sportsku i učinkovitu dinamiku vožnje kontroliranjem stabilnosti vozila i preusmjeravanjem snage na kotače prilikom ubrzanja u zavojima. Sustav također pruža veću kontrolu na skliskim površinama, te uvelike smanjuje efekt podupravljanja, prenoseći moment s unutarnjeg na vanjski kotač, kako bi se osiguralo uzdužno ubrzanje i posljedično bolje držanje ceste.

LEVEL 2. - RAZINA AUTONOMNE VOŽNJE

Alfa Romeo Tonale nudi autonomnu vožnju 2. razine, pomoću sustava kamera za praćenje okoline vozila, uzdužno i poprečno, održavajući vozilo pri ispravnoj brzini, kako u pogledu okolnih vozila, tako i u pogledu postavljenih ograničenja, u središtu vozne trake, kombinirajući inteligentni prilagodljivi tempomat (IACC), funkciju centriranja u voznoj traci (LC) i pomoć pri zastoju u prometu (TJA). Ova tri sustava rade na održavanju najsigurnije pozicije na cesti uz minimalnu intervenciju vozača.

NADZOR MRTVOG KUTA SA STRAŽNJIM POPREČNIM PROMETOM

Nadzor mrtvog kuta nadzire mrtve kutove tijekom vožnje, vizualno upozoravajući vozača u bočnim osvrtnim zrcalima kada je drugo vozilo u njegovom mrtvom kutu. Detekcija stražnjeg poprečnog prometa je aktivirana dok je Tonale u položaju za vožnju unatrag te pomaže pri napuštanju parkirališnih mjesta i drugim situacijama smanjene vidljivosti. Upozorava vozača kada se objekt bočno približi vozilu.

360° KAMERA S DINAMIČKIM LINIJAMA

Nudi sveobuhvatan pogled na okolinu automobila na 10,25” zaslonu osjetljivom na dodir s dinamičkom mrežom. Sa četiri kamere visoke razlučivosti smještene u prednjoj maski, osvrtnim zrcalima i vratima prtljažnika te 12 senzora, omogućuje lakše parkiranje i manevriranje u uskim prostorima.

SUSTAV KONTROLE U VOZNOJ TRACI

Lane Control sustav kontrolira bočno kretanje automobila kako bi zadržao vozilo unutar vozne trake.
Kombinira funkcije upozorenja o napuštanju vozne trake i pomoći pri zadržavanju vozne trake.

PREPOZNAVANJE PROMETNIH ZNAKOVA I INTELIGENTNA KONTROLA BRZINE

Sustav za prepoznavanje prometnih znakova koristi ugrađenu kameru za prepoznavanje prometnih znakova, prikazujući ih na zaslonu i upozorava vozača o trenutnom ograničenju brzine. Inteligentna kontrola brzine (ISC) predlaže vozaču da prilagodi svoju brzinu detektiranom ograničenju brzine. Ako vozač prihvati, tempomat će se automatski prilagoditi.

AUTONOMNO KOČENJE U NUŽDI S PREPOZNAVANJEM SUDIONIKA U PROMETU

Autonomno kočenje u nuždi s prepoznavanjem sudionika u prometu sustav je koji koristi prednju kameru modela Tonale kako bi vizualno i zvučno upozorio vozača na vozilo ili pješake i bicikliste ispred vozila. Ako se vozač ne može zaustaviti na vrijeme, vozilo samostalno koči kako bi izbjeglo ili ublažilo posljedice sudara.

DETEKCIJA UMORA VOZAČA

Ovaj sustav može otkriti početne znakove umora praćenjem bočnog kretanja vozila i interakcije vozača kako bi osjetio mogući umor. Detektira li umor, sustav emitira zvučne signale i prikazuje vizualna upozorenja i savjetuje vozaču da napravi stanku.

OBAVIJEST ZA STRAŽNJA SJEDALA

Sustav je u stanju otkriti prisutnost objekta na stražnjem sjedalu kada se otvore stražnja vrata na početku svakog ciklusa pokretanja. Kada je automobil isključen, sustav upozorava i podsjeća vozača na prisutnost objekta.

DISKLAIMER

Slike su indikativne i samo ilustrativne. Prikazane boje i detalji mogu biti nedostupni ili se mogu razlikovati, kada će vozilo biti dostupno, primjerice iz tehničkih i/ili proizvodnih i/ili komercijalnih razloga. Na pojedinim slikama mogu se vidjeti dodaci i/ili oprema koja nije serijska i koja će, kada vozilo bude dostupno, biti dostupna uz posebnu narudžbu i doplatu.

Trebate pomoć? Dopustite da vam pomognemo.